Stelian Tănase: Un nou roman - Marele incendiator. Cronica unui fapt divers

09:40 24.08.2019
0

Am petrecut in ciuda unie zăpușeli asasine o săptămînă agitată, dar plăcută. Joi si vineri am refăcut corectura romanului care stă să apară la editura Corint – ” Marele incendiator. Cronica unui fapt divers”. In acest weekend se lucrează trailerul – va trece la 1 septembrie pe youtube. Echipa este formată din tineri foarte talentați. Va iesi excelent, sunt sigur. 1 septembrie este și data cind editura Corint va declanșa operațiunea de promovare a cărții printr-o campanie de precomenzi. Puteți obține așadar primele exemplare tipărite – cu discount si autograf.

Având în vedere că ultimele trei titluri ale autorului, „Dinastia” (Rao), „Conversatii cu regele Mihai”(Corint) si „Repertoarul amorului” (Hyperliteratura) sunt best-seller-uri ar trebui să vă procurai din timp exemplarul dorit, evitind cozile, asteptarile si riscul de a nu mai gasi cartea

Distribuie articol

Joia trecută și asta (12 și 20 august ) am realizat doua ediții tv avind ca subiect nu politica la zi, cum facem de obicei, ci „Repertoarul amorului”. Am comentat cu Denise Rifai mai multe povesti de dragoste. A mai fost – in plus – editia tv cu Cristina Topescu in cadrul programului „Interviuri neconventionale” la Canal33 Romania. Efectul imediat al aparitiilor tv a fost explozia cererilor. Tirajul cărtii s-a triplat intr-o zi. Librariile si difuzorii on-line nu au mai facut față, s-au trezit cu stocurile epuizate in cîteva ore. Tirajul atins – aproape 10.000 într-o țară în care tirajul mediu al unui titlul de autor roman rareori depaseste 1000 de exemplare. Editorul Andrei Ruse – Hyperliteratura – are de ce să jubileze.

5000 exemplare trase săptamina asta (va fi miercuri in librarii si on-line) are deja comenzi ferme care depasesc 4500 bucati. Prevăd că va comanda inca o tranșă de 5000 în următoarele zile pentru a face față cererilor.

Nu vad de ce nu pot să mă bucur!? Indiferent cît de cald este, rămine loc de un zîmbet.

Azi si miine voi fi la Muzeul țăranului romăn, la tîrg. Strada Monetăriei, vizavi de Biserica Mavrogheni. M-am distribuit singur în rolul de anticar. Cum scriu un roman despre lumea anticarilor, galeriștilor, licitațiilor, atelierelor ei bine, mi-am spus, ar fi bine să intru în rol – concret, nu numai cu imaginația. Am nevoie de o documentație la cataramă. Firește la stand se găsesc „Repertoarul amorului” si „Conversații cu regele Mihai”. Mai găsiți (numai pentru cei simpatici) o șuetă, selfie și un autograf. Acesta gratis. Numai cartea costă. In rest mă ocup de educația a doua pisici, motanul Mutzu cel negru, prințesa mofturosă Utza și un pui de ciobanesc german năzdravan, pe numele lui Astor. Inutil să spun cit mă fac de fericit.

Sursa: Stelian Tănase blog
Pro Oltenia

Pro Oltenia

Agenda ta zilnică va fi făcută printr-un click la www.pro-oltenia.ro şi cele mai interesante noutăţi le vei afla în câteva clipe. Conectaţi la cele mai importante canale de informaţii, cu tehnologie modernă şi folosirea tehnicilor jurnalistice de top, îţi oferim fotografii şi imagini video în exclusivitate. Sursa ta de ştiri online e cu tine: PRO Oltenia!