Joi 27 martie 2025, începand cu ora 11:30, va avea loc un workshop-sesiune de informare pentru angajați, care se desfășoară la sediul Fundației Orizont din Craiova, str. Unirii, nr. 26, etaj I, Dolj, eveniment la care sunt invitați să participe persoane care dețin calitatea de angajați cu contract individual de muncă, inclusiv persoane care ocupă poziții de management, ce provin din întreprinderi publice și private care doresc să participe gratuit la programe de formare profesională continuă cu recunoastere la nivel național sau organizațional în diferite domenii.
Distribuie articol
Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea capacității profesionale în rândul a 602 angajați din întreprinderi publice și private din regiunile mai puțin dezvoltate Sud-Vest Oltenia și Sud-Muntenia, prin dobândirea de competențe specifice, inclusiv competențe digitale și antreprenoriale în vederea sporirii flexibilității, competitivității și adaptării acestora pe piața muncii.
În cadrul workshop-ului va avea loc întâlnirea dintre experții de proiect și persoanele interesate a se înscrie în proiect. Participanții vor putea afla informații utile despre activitatea de consiliere profesională a angajaților din grupul țintă pentru încurajarea participării la programele de formare profesională derulate în cadrul proiectului, inclusiv în legătură directă cu dezvoltarea carierei și apariția de noi competențe pe piața muncii, oferta de formare cursuri organizate gratuite și sprijinul acordat pentru participarea pro-activă concretizat în subvenții, strategii de nediscriminare la locul de muncă, economie verde și locuri de muncă verzi, inovare socială și anticiparea nevoii de competențe profesionale. Agenda evenimentului include prezentarea proiectului, prezentarea Fundației Orizont și a Asociației Econyouth, sesiune de întrebări și răspunsuri.
Persoană de contact:
VOINEA Raluca Camelia - Expert Campanie de Informare
Telefon: 0745261778
E-mail: ralucavoinea1412@gmail.com
E-mail: fundatia_orizont@yahoo.com
Pentru a putea adăuga comentarii, te rugăm să te autentifici.